PIKO ICR Rijtuigen*
De ICR-rijtuigen vormden de ruggengraat van het Nederlandse personenvervoer en werden ook gebruikt in de buurlandtreinen tot in Keulen en Luxemburg.
Dat PIKO ervoor kiest een typisch Nederlandse wagon toe te voegen aan het assortiment zorgt natuurlijk voor een scala aan mogelijkheden voor de Nederlandse markt. Als eerste zal de firma een viertal varianten uitbrengen zoals deze in tijdperk IV op het spoor te zien waren.
Een passende locomotief is natuurlijk de NS 1100 welke bij PIKO onder artikelnummer 51368 in het assortiment te vinden is. Als u de wagons wilt inzetten op een wisselstroombaan dan kunnen wij de wielen kosteloos voor uw wisselen.
In 2023 zal PIKO een bijpassend stuurstandrijtuig aan het assortiment toevoegen.
De ICR-rijtuigen vormden de ruggengraat van het Nederlandse personenvervoer en werden ook gebruikt in de buurlandtreinen tot in Keulen en Luxemburg.
Dat PIKO ervoor kiest een typisch Nederlandse wagon toe te voegen aan het assortiment zorgt natuurlijk voor een scala aan mogelijkheden voor de Nederlandse markt. Als eerste zal de firma een viertal varianten uitbrengen zoals deze in tijdperk IV op het spoor te zien waren.
Een passende locomotief is natuurlijk de NS 1100 welke bij PIKO onder artikelnummer 51368 in het assortiment te vinden is. Als u de wagons wilt inzetten op een wisselstroombaan dan kunnen wij de wielen kosteloos voor uw wisselen.
In 2023 zal PIKO een bijpassend stuurstandrijtuig aan het assortiment toevoegen.