Trix H0 Diesellocomotief Vossloh G 2000 BB 22922

€ 369,49
  • iDeal
  • vinkje Dit product van Trix wordt gratis thuis bezorgd.
  • vinkje binnen 60 dagen gratis retourneren.
  • vinkje 1 stuk af te halen in de winkel.
Onderstel en delen van de opbouw in metaal.Cabineverlichting afzonderlijk digitaal schakelbaar.Met digitale decoder en uitgebreide gebruiks- en geluidsfuncties.

Diesellocomotief Vossloh G 2000 BB

Model: Met digitale decoder met uitgebreide geluids- en lichtfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel, centraal ingebouwd. Alle 4 de assen via cardan aangedreven. Antislipbanden. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein en 2 rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontseinen aan loczijde 2 en 1 elk afzonderlijk digitaal uitschakelbaar. Wanneer het frontsein aan beide zijden van de loc is uitgeschakeld, is aan weerszijden de dubbele A-verlichting ingeschakeld. Cabineverlichting per cabine ook afzonderlijk digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode lichtdioden (leds). Veel afzonderlijk gemonteerde details. Metalen reling op het frame aan de zijkant. Gedetailleerde bufferbalk. Opsteekbare remslangen meegeleverd. Meegeleverde frontafdekkingen kunnen ook op de bufferbalk worden gemonteerd.Lengte over de buffers 20 cm.

Voorbeeld: Zware diesellocomotief Vossloh G 2000 BB met symmetrische cabine. Locomotief van de Franse spoorwegen (SNCF), toegewezen aan het goederenverkeer Fret Benelux. Lichtgrijs/groene basiskleurstelling met omber-grijs frame. Bedrijfsnummer van de loc 1616. Zoals in gebruik rond 2010.

Vossloh G 2000-3 BB van de SNCF Fret BeneluxDe dieselhydraulische locomotief uit serie G 2000 BB geldt bij Vossloh Locomotives GmbH (vroeger MaK) in Kiel als de sterkste machine in zijn soort. Hij werd in september 2000 op de Innotrans in Berlijn voor het eerst in zijn oorspronkelijke versie gepresenteerd. Wat direct opviel was de smal uitgevoerde opbouw met omloop opzij en de asymmetrische eindcabines. In rijrichting gezien loopt de voorste cabine links over de volle breedte van de trein, maar eindigt deze rechts aansluitend op de smalle opbouw. Daarnaast bevond zich aan beide zijden een rangeertrede, die uitstekend geschikt was voor gebruik met radiografische afstandsbediening. Daarmee konden de aan het eind van een rit uit te voeren rangeermanoeuvres probleemloos, ook zonder tweede loc, worden uitgevoerd. Bijzondere kenmerken van de G 2000 BB zijn een doordacht modulair constructieprincipe, de toepassing van kwalitatief hoogwaardige componenten en een hoge mate van betrouwbaarheid en beschikbaarheid.Naast de originele versie werden van de G 2000 BB tussen 2003 en 2010 ook twee uitvoeringen met een cabine over de volle locbreedte gebouwd. Daardoor was nu een aanzienlijk ruimere cabine met twee zitplaatsen en gelijkwaardig zicht op het traject beschikbaar. De eerste exemplaren als GG 2000-2 BB (links geplaatste machinistentafel) gingen naar verschillende particuliere vervoersbedrijven in Italië, uitvoering GG 2000-3 BB (rechts geplaatste machinistentafel) vervolgens naar Frankrijk, België, Nederland en Duitsland. Bij zijn introductie op de markt stelde de G 2000 nieuwe normen voor langeafstand-diesellocs, voor wat betreft design, functionaliteit en Life Cycle Costs (LCC). Deze machine kan met zijn vermogen van 2700 kW, topsnelheid van 120 km/u, 5000 l tankvolume en nuttige massa van 87 tot 90 ton nagenoeg overal worden ingezet. Zelfs een van de goederenverkeersdivisies van de SNCF – Fret Benelux – had in april 2007 twee gloednieuwe G 2000-3 BB van het leasingbedrijf ACT (Angel Trains Cargo) met de nummers 1615 en 1616 afgehuurd. Zij rijden in het goederentreinverkeer tussen Nederland, België en Frankrijk. Het huurcontract liep af in 2011 en daarna waren EPF (Europorte France) en vanaf 2015/16 ten slotte de GTF SAS in Barbizon de nieuwe huurders.

SNCF© is een gedeponeerd merk van SNCF Mobilités. Alle rechten voorbehouden.

Dit model is in wisselstroomuitvoering leverbaar en heeft artikelnummer 37209 in het Märklin H0-assortiment.

Meer informatie
Railsysteem: 2-rail (DC)
Stroomsysteem: DC
Spoorwegmaatschappij: SNCF
Digitaal: Ja
sound: Met sounddecoder
Merk: Trix
Schaal: H0 / 1:87
Noviteit: Nee
Voorraad: In voorraad
Prijs: € 369,49
EAN: 4028106229220
Handleiding: Download PDF Trix 22922

Bel de specialistHeeft u een vraag over de Trix T22922?
E-mail direct de Trix specialist.

Of bel onze klantenservice. We zijn bereikbaar van
maandag tot en met zaterdag tussen 11.00 en 18.00 uur.

+31 (0)85-201 9726

BezorgingKunt u niet wachten totdat de Trix H0 Diesellocomotief Vossloh G 2000 BB 22922 bij u is bezorgd? Na uw bestelling gaan we direct aan de slag. Levering is bij producten in voorraad vaak al de volgende dag. Bij elk product hebben wij de actuele levertijd aangegeven voor zowel Nederland als België.

Bestelt u meerdere producten met verschillende levertijden dan geldt altijd de langste levertijd zodat wij uw gehele bestelling in een keer kunnen versturen. Heeft u een product eerder nodig dan kunt u altijd twee aparte bestellingen maken.

Ratings & Reviews

Schrijf de eerste beoordeling over dit product

Ratings & Reviews

Schrijf de eerste beoordeling over dit product

Anderen hebben ook gekeken naar
Modelspoorgigant is onderdeel van Van Berkel Webshops | KVK: 53406273 | BTW: NL002193114B92 / BE0762960329 | Copyright © 2024
De waardering van www.modelspoorgigant.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 1436 reviews.